What is Bitcoin in Urdu

 Latest Bitcoin News In Urdu | Bitcoin Information

 

ایک ڈیجیٹل کرنسی اور پیر-ٹو-پیر پیمنٹ نیٹورک ہے جو آزاد مصدر کوڈ پر مبنی ہے اور عوامی نوشتہ سودا کا استعمال کرتی ہے۔ بٹ کوئن کمانے یا حاصل کرنے میں کسی شخص یا کسی بینک کا کوئی اختیار نہیں ہوتا۔ یہ مکمل آزاد کرنسی ہے، جس کو ہم اپنے کمپیوٹر کی مدد سے بنا سکتے ہیں۔
بٹ کوئن کی شروعات سال 2009 میں یکم جنوری کو ایک شخص یا گروپ کے ذریعے کی گئی تھی، جو ایک نام نہیں رکھتے تھے اور “ساتوشی ناکاموٹو” نام کے ایک نام سے منسلک تھے۔ بٹ کوئن کی معمولی سکیم سے مختلف بات یہ ہے کہ اس کی منشاء کنٹرول کرنے والے کسی بھی ادارے یا حکومت کو اس پر کوئی اختیار نہیں ہوتا، اور یہ ایک ڈیسنٹرلائزڈ نیٹورک کے طور پر کام کرتی ہے۔
 
بٹ کوئن کو “کرپٹو کرنسی” کے طور پر جانا جاتا ہے، اور اس کی قدر اور معاملات کو بلا آپس میں ہوتی ہیں، یعنی کہ کوئی وسیلہ درمانگری کی ضرورت نہیں ہوتی اور معاملات کا ریکارڈ بلا کسی مختار ادارے کے بنایا جاتا ہے۔ بٹ کوئن کو بلا کسی معمولی کرنسی کی طرح خریدا، فروختا، یا مبادلہ کیا جا سکتا ہے، اور اس کی قدر اس کی مارکیٹ کی معاملات کے موازنے میں تعین ہوتی ہے۔
 
بٹ کوئن کو امن اور خصوصیت کے ساتھ معاملات کرنے کی ایک اہم خصوصیت بھی ہے، جس کی بنا پر اسے کرنسی کے سفارشی اور انوکھے طریقے سے استعمال کرنے والے لوگوں کا پسندیدہ انتخاب بنا دیا ہے۔ بٹ کوئن کا استعمال آج کل انوکھی قسم کے سرمایے کے طور پر بھی کیا جاتا ہے، اور کئی لوگ اسے ایک استثمار کی طرح دیکھتے ہیں جو قیمت میں تبدیلی کے مواقع فراہم کرتا ہے۔
 
بٹ کوئن کا استعمال دن بہ دن بڑھ رہا ہے، اور اس کا اثر بینکنگ اور مالی نظاموں پر بھی محسوس کیا جا رہا ہے۔ اس کی معلومات کو بروز رسانی کرتے رہیں کیونکہ بٹ کوئن کے موضوع میں نئی تراکیب اور توسیعیں آ رہی ہیں

 

 

 

 


Leave a Comment